close


「你跟我泥」佢用冷淡既語氣同我講
佢帶左我去一個密封既房間,我一行到裹面,d燈突然熄哂,我覺得自己暈暈地.....暈暈地.....暈暈地.....
到我醒返既時候,發現自己係一個平坦既空地,前面發出2道閃光,果2度閃光化成了2個人
佢地目無表情,佢地突然衝埋泥,我腦入面閃過2個念頭
1:走
2:同佢地打過
我係0.0001秒之間已經選擇左2,因為佢地用咁快既速度衝埋泥,我已經冇得走,係我個腦一片空白既時候
我2隻手不由自主咁拍落地下,我發現自己既手冇痛楚,反而係我自己出現左一d類似空氣刃既物體,個d物體將果2個人彈走左
我自己都o左嘴,然後我發現係我周圍既山,地逐漸消失,變成一間普通既房間,櫻姬係我面前出現

「good job」

然後係旁邊既一部機器打出左一張紙,
櫻姬張開張
見到張寫住:攻擊:c
                    防禦:b
                    速度:d
                    潛力:a
櫻姬見到張心諗:點解會同王國既評價唔同既,仲比評價勁左!



arrow
arrow
    全站熱搜

    台灣論壇小說 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()