close


旅行,為左散心,為左思考未來的路。


呢五日,完全依賴了同行者,自已完全係一個唔用腦既狀態,做左一舊雲,五日咁多。友人不勝其煩,用神級既忍耐力以及包容心, 仲顯示左佢佢八核心既高速運算能力。仲有,幫我食左好多餐,無論係太辣我食唔落,又或者係我唔想食,甚至係我亂叫左D勁辣既野,佢都幫我清曬。真係,感動死我鳥。LOL。THANKS BRO!

其實討厭唔用腦既自已,一放鬆左自已,就變得好春蟲蟲。希望友人唔會咁而憎我,因為呢個朋友,我呢一世人無可能識到第二個@@。

韓國,我好中意果種凍冰冰既天氣,乾燥到塊臉甩皮既感覺;越凍先越珍惜果種得來不易既溫暖。好細緻既國家,每一間小店,都有好溫馨既佈置,柔和既燈光,寫意既氛圍。無香港既急促,一呼一吸都係享受緊生活既感覺。

係囉,我幾鐘意韓國,浸溫泉又好,買野又好,食野又好,行山又好,都感覺不錯。

要思考既事,每晚都係度諗,都冇咩結論。


上飛機返香港果一刻,突然有D DEPRESS,唔係因為要返香港,唔係因為唔捨得呢個旅程。係突然有一刻,覺得自已唔想去在乎任何野,唔想再去愛任何人,甚至連自已都唔想愛了,對人和人之間既感情呢樣野有D厭惡。突然變得好唔響往果種好長遠既關係。 

突然有一刻,想將自已變成一個對生命麻木既人,將自已死推爛推,試下可以將自已推到幾高。 

當有咁既決定既時候,感覺有D寂寞呢!XD

人呀,人。。。好唏噓的說=3= 



arrow
arrow
    全站熱搜

    台灣論壇小說 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()